Praktijkreglement Podopraktijk Pannekoek
Voor een optimale dienstverlening voor de cliënt voeren wij onze praktijkvoering uit op basis van onderstaand praktijkreglement.
Wij zijn Podopraktijk Pannekoek, hoofdlocatie gevestigd aan de Ninnesweg 105, te Panningen. Hiernaast hebben wij nog 2 nevenlocaties in Baexem (St. Anthoniusstraat 14, 6095 AK Baexem) en Baarlo (Markt 18, 5991 AT Baarlo, Phycura-Fysiotherapie-Gezondhuys).
E-mail: info@pannekoekpodologie.nl
Telefoonnummer: 077 205 7700
AGB code praktijk: 90019505
Praktijkhouder: John Pannekoek
Praktijkmanager: Rianne Vossen
Secretariaat: Ank Nijssen
In onze praktijk wordt iedereen behandeld volgens de algemeen geldende fatsoensnormen en waarden. Wij gaan er van uit dat onze cliënten deze normen en waarden ook respecteren.
De eerste afspraak
Bij het maken van uw afspraak worden enkele gegevens van u vastgelegd welke nodig zijn voor onze administratie. Neem altijd uw identiteitsbewijs mee naar de eerste afspraak zodat we u kunnen registreren in ons systeem, dit zijn wij namelijk verplicht. Hiernaast willen wij u vragen om een paar schoenen mee te nemen die u vaak draagt, bijvoorbeeld uw wandel- of werkschoenen. Tijdens de eerste behandeling wordt er een intake en een onderzoek verricht. Naar aanleiding van de uitkomsten van dit onderzoek wordt er een behandelplan opgesteld. Mocht u verhinderd zijn, annuleer dan minimaal 24 uur van tevoren uw afspraak. Afspraken die niet op tijd worden afgemeld kunnen in rekening worden gebracht.
Directe toegankelijkheid
Podopraktijk Pannekoek is direct toegankelijk (DTP). Dit wil zeggen dat er geen verwijsbrief noodzakelijk is voor het inplannen van en een afspraak. U kunt dus met of zonder verwijsbrief bij ons terecht.
Vergoedingen
Wilt u graag vooraf even onderzoeken wat u precies vergoed krijgt? Voor een behandeling bij de Podotherapeut kunt u onderstaande sites bezoeken voor de vergoedingen:
Podotherapie: Vergoedingenoverzicht Podotherapie – NVvP
Podologie: Vergoedingen – Podologie – Stichting LOOP
Let op, er kan verschil zitten in de vergoeding tussen een behandeling bij een Podotherapeut of Registerpodoloog. Wanneer u vragen heeft bij het nakijken van uw vergoeding, neem gerust contact met ons op.
Klachtenregeling
Indien u, om welke reden dan ook, niet tevreden bent over de behandeling of de bejegening, dan staan wij open voor uw feedback. We zullen in overleg met u een passende oplossing zoeken.
Klachten kunt u schriftelijk indienen bij: Podopraktijk Pannekoek, Ninnesweg 105 5981 PB te Panningen t.a.v. John Pannekoek.
Mocht de klacht hierna niet naar tevredenheid zijn afgehandeld, dan kunt u een klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici. Bij de klachtafhandeling kan de Patiënten Advies Commissie van de Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten (NVvP) betrokken worden.